torstai 4. joulukuuta 2008

Äiti soitti!

Nyt on kuulkaa rakkaat lukijat käynyt aivan huutava vääryys!
Eilen tuli tietooni (ja tämä siis järkytti mieltäni aivan suunnattomasti) että äidiltäni oli kysytty, eikö hän koskaan soita minulle tänne rapakon taa kun aina vaan blogissani mainitsen että isi soitti. Nyt oikaistaan virallisesti mahdolliset väärinkäsitykset koskien Suomessa asuvaa perhettäni.
  • Minulla on isä.
  • Minulla on myös äiti.
  • Minulla on kaksi isoveljeä.
  • Kuten olen blogissani maininnut, isäni soittaa minulle myös tänne puolelle maailmaa ja kyselee kuulumiset.
  • Kuten EN OLE blogissani aiemmin maininnut, myös äitini soittaa minulle tänne useasti ja juttelee niitä näitä.
Äitini ei siis ole hylännyt minua, hän ei ole siirtynyt enkelikuoroon (vaikka toki varsin heleästi tahtoessaan laulaakin) eikä ole kadonnut Jämsän metsiin ulvomaan susien kanssa.

Ettäs tiiätte.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

No huh - Nyt tekis äipän mieli sinne Jämsän metsään ulvomaan....
Rakas lapseni kohta tavataan :)