sunnuntai 21. joulukuuta 2008

Aikapaniikki

Tänään alkoi taas autossa vähän itkettää kun iPod soitti Linkin Parkia. Alkaa nimittäin tajuta että rupean olemaan vuoteni puolessa välissä ja kohta, ihan kohta, pitää jo lähteä kotiin.

Vasta nyt olen alkanut kotiutua tänne niin, että on oikeasti hyvä olla täällä. Tuntuu hurjalta ajatella että minulla on jäljellä enää saman verran aikaa kuin mitä olen täällä jo ollut. Mulla ei ole enää mikään kiire kotiin. Alan pikku hiljaa hyvin ymmärtää niitä, jotka jatkavat toiselle vuodelle eivätkä kahden vuodenkaan jälkeen meinaa tahtoa lähteä ei sitten millään.

Tuntuu aivan hurjalta ajatus että pian jo lähden täältä pois. Vielä hurjemmalta tuntuu ajatus siitä, että tämän jälkeen tuskin enää koskaan tulen täällä asumaan. Se kaikki tuntuu niin lopulliselta, että hirvittää.

Äkkiä uutta seikkailua kehiin, paikalleen jääminen meinaa vähän ahdistaa.

what am I leaving
when I'm done here?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Suunnittelin kommentoivani vaan et "Rige on vanha negemuge", mut nyt ku tuli tammonen entry minka aihe muakin mietityttaa...

Mennaanko jonnekin?

t. Whoss Gue

(ps. hyvvee jouluhua ja uutta vuotta myos)

Anonyymi kirjoitti...

Mikset tämän jälkeen asuisi, jos kerran haluaisit. Itse kävin vasta ensimmäistä kertaa lomalla rapakon takana ja nyt olen jo varaamassa uutta tuplasti sen pituista matkaa. Ainakin lämmin etelä iski minuun kuin miljoona volttia. Saa nähdä mitä tuon seuraavan luoteeseen sijoittuvan road tripin jälkeen sattuu.

Riikka kirjoitti...

Hugeage, Mennään vaan, sähän tietty tarjoot, right? Ja Hyvvee Joulua ja Uutta Vuotta näin myöhässä :)

Villelle kiitos kommentoinnista, kiva saada aina tietoon jos jottain uusia ohikulkijoita tänne polulle sattuu! Tuosta asumisesta en nyt osaa sanoa mitään fiksua. Jotenkin kai olen tehnyt siitä itselleni ongelman etten tahdo kuitenkaan tänne myöskään asettua. Olen vaikea lapsi :D Mutta ehkäpä sitä nyt ei vielä tarvitse mihinkään asettua, niin hirveästi on maailmalla nähtävää!